Ostu- ja müügitingimused

NB! Tellimuste vormistamine on võimalik vaid meie e-poes
Kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest!

Kauba lisamine ostukorvi

Kui leidsid sobiva kauba,vali sobiv kogus ja vajuta nupule “Lisa korvi“.
Seejärel saad jätkata teiste toodete valimist või alustada ostukorvis ostu vormistamist.

Hiljem on sul võimalik ostukorvi lisatud toodete vaatamiseks klikkida lehe parempoolses ülemises nurgas lingil „Vaata Ostukorvi“.

Ostukorvi ülevaade

Lisa ostukorvi soovitud kaubad.
Vaata ostukorv üle ja veendu, et seal on õiged tooted ning nende kogused.Vajadusel muuda koguseid.

Maksja andmed

Sisesta oma andmed.
Juhul, kui valite saadetise kätte saamiseks “Cargobus üle Eesti”,
Toimetab kuller saadetise antud aadressile, mille kirjutasite oma andmeteks.
Juhul, kui soovite kauba kätte saada cargobus`i terminalist, kirjutage Lisainfo “märkused tellimuse kohta”
Teile sobiv terminal.

Vali sobiv kauba kättetoimetamise viis:
*Tulen ise järgi
*Tasuta transport Tallinnas
*Cargobuss üle Eesti

vali tasumisviis.
Kaupade eest saad maksta pangalingi kaudu,kohapeal sularaha/kaardimakse, Liisi järelmaksuga.
Tutvu kindlasti e-poe kasutustingimustega ja märgi, et oled nendega tutvunud.

Ostus sooritamiseks klikka “Esita tellimus”

Tellimuse täitmine ja tarneinfo jälgimine

Kui oled ostu sooritanud, tuleb e-postkasti teade, et tellimuse esitamine õnnestus.Kui sa e-posti teel teadet ei saa, helista lisainfo saamiseksmeie klienditoele 53578603

Kui tellisite E.poest kasutatud kauba, kontrollime esmalt saadavust ja seejärel saadame arve.
Uute rehvide puhul E-poest tellides, saate koheselt sooritada makse.

Kauba tagastamine

Juhul kui Sinu poolt tellitud toode ei tööta või on transpordi käigus vigastada saanud, pöördu kindlasti meie klienditeeninduse poole. Tarbijal on õigus 14 päeva jooksul alates kauba kättetoimetamise päevast kaup tagastada ja saada tasutud raha tagasi (v.a. transpordikulu).

Tagastamisel paki kaup originaalpakendisse ja lisa sellele kaasasolnud ostuarve.
Ostuarve on üldjuhul kaubaga kaasas, kui seda polnud või oled arve kaotanud, saad selle koopia meie käest.

Kui Sul tekib seoses kauba kättesaamise või tagastamisega küsimusi, helista telefonil 53578603.

Tarneinfo

Tarneaeg on 2-4 tööpäeva.
Kaupade tarnimiseks kasutame Cargobus`i teenuseid.
Võimalik on tellida kaup Teie poolt soovitud aadressile või Cargobus`i terminali, üle Eesti.
Terminalide kohta saate infot:
https://www.cargobus.ee/ee/terminalid/

Uute rehvide ja velgede transport on tasuta!
Kasutatud rehvide ja velgede puhul: 4tk-10€ ja 2tk 7€

Veebipoe REHVIMEISTRID.EE (edaspidi Veebipood) omanik on Extrafix OÜ (11355887),
asukohaga Tallinna mnt 14, Keila.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba
kättetoimetamise eest.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.
Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita
nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse
ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel,
teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba
kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud tarneinfo juures.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-4 tööpäeva jooksul alates
müügilepingu jõustumist.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul
[olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb
sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud
tingimustele].

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on
vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba
testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja
toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus
alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit:
taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile rehvimeistrid@gmail.com hiljemalt 14 päeva jooksul kauba
kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb
asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi,
et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14
päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja
tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb
toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja
kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama
kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind
veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest,
mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba
üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et
puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe
kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates
e-kirja aadressile rehvimeistrid@gmail.com või helistada telefonil:53578603.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või
asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada,
tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas
vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili
aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.
Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada
kaupa.
Extrafix OÜ ettevõte on isikuandmete vastutav töötleja, Extrafix OÜ ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui
ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma
soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes
sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile rehvimeistrid@gmail.com või
helistada telefonil: 53578603
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik
pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust
esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud
lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.